9 Mart 2010 Salı

DİGERLERİ.




Bu Linke (TIKLA) Film İzle

FACE BOOK
Yusuf Aslan



GÜNLÜK GAZETELER.

Dünya Gazetesi

Evrensel Gazetesi

Fanatik Gazetesi

Fotomaç Gazetesi

Güneş Gazetesi

Halka ve Olaylara Tercüman

Hürriyet Gazetesi

Milli Gazete

Milliyet Gazetesi

Ortadoğu Gazetesi

Radikal Gazetesi

Referans Gazetesi

Sabah Gazetesi

Star Gazetesi

Takvim Gazetesi

Taraf Gazetesi

Türkiye Gazetesi

Vakit Gazetesi

Vatan Gazetesi

Yeni Asya Gazetesi

Yeni Mesaj Gazetesi

Yeni Şafak Gazetesi

Yeniçağ Gazetesi

Zaman Gazetesi









NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE









MySpace Codes, Myspace Generators, Myspace Graphics




ADANA































FETHİYE KÖYÜ

Bi arzu halcıya gidip yazdıram
Şu bizim ellerde ilçeyi köyü
Kuş edip goğnümü uçup gezdirem
Doyranı sarsabı dostalı köyü

Güzel hekimhandan battalıgazi
Arapgir pötürge gönlümün sazı
Somuncu babaya eder niyazı
Kuluncak biciri alvarı köyü

Hazin hazin söyler arguvan dili
Kırk köyün içinde karaca eli
Başı mağrurludur bükülmez beli
Salıcık mezirme sürmeni köyü

Akça dağı birde doğan şehiri
Ben nasıl unutam o küreciği
Adım adım gezdi bizim mahsuni
Çığlığı sürgüyü öreni köyü

Yazıhandır benim her iki gözüm
Balaban boyaca bereket özüm
Der YUSUF'um gayrı seni özledim
Yeşil malatyamın fethiye köyü





vay. vay vay.?
bizim memleket'te dost'lar,
bilende bir bilmeyende
ne hikmetse kirli işler
edende bir etmeyende.


Hiç yorum yok:

"GARİPMİRTO"

"GARİPMİRTO"
FETHİYELİ YAZAR: YUSUF ASLAN.!

İzleyiciler